FURRY FIND!

Afgelopen weekend belandde ik samen met mijn vriend in Hilversum. Moet eerlijk toegeven dat ik hier nog nooit eerder geweest was in het centrum (wel eens eerder in het Beeld & Geluid museum). M’n vriend ging naar de BNN Talent Day, een hele beleving! Tussendoor zijn we nog even gaan shoppen en vooral de H&M die volledig in het teken stond van de Divided collectie deed m’n hart sneller kloppen. Eenmaal binnen viel mijn oog op een fake fur jasje met zebraprint. Toen ik de prijs zag was ik meteen verkocht, want 19,95 voor een jas (!) kun je echt niet voor sukkelen!

Fake fur is toch een enorme trend dit najaar. Je kunt kiezen voor fake fur gillets, jasjes, coats of voor furry details in je outfit.
Wat vinden jullie van mijn jasje?

20131118-192403.jpg

20131118-192603.jpg

20131118-193511.jpg

2 thoughts on “FURRY FIND!

Geef een reactie

