NEW IN: VANS

20130925-115057.jpg

Sneakers zijn echt een verslaving van me geworden. Ik houd van schoenen, maar vooral van schoenen waar ik ook comfortabel op loop en die ik dagelijks kan dragen. Natuurlijk is het af en toe geweldig om een paar torenhoge pumps te kopen, maar op een door de weekse dag pak ik sneller naar m’n Vans, All stars of Nikes. Ik had al een paar fluorgele Vans, zwarte Vans en luipaardprint Vans in m’n kast staan. Deze rode Vans zijn geen doorsnee rode Vans en daarom heb ik er ook voor gekozen. Van Vans vind ik het enorm leuk om elk seizoen weer de printjes te bekijken en te gaan voor de iets originelere modellen.
Deze sneakers hebben een luipaardprint binnenkant en zijn afgezet aan de hiel met bruin leer. De zwarte veters vind ik ook mooier ogen, dan de standaard witte veters. Is een detail, maar toch niet geheel onbelangrijk.

Geef een reactie

