WEEKLY INSTAGRAM DIARY

20130916-100102.jpg

20130916-100122.jpg

20130916-100143.jpg

20130916-100131.jpg

20130916-100201.jpg

20130916-100213.jpg

20130916-100223.jpg

 

Ik ben zoo blij met m’n sweater van Costes! Costes is een nieuwe winkelketen, waar ik al eerder een stuk over schreef. Het is een beetje een mix tussen H&M en Zara. Echt een aanrader om eens te gaan kijken in ieder geval.
Vorige week was ik met mijn vriend in Gent een dagje. Door de week werk ik in Barendrecht, maar eigenlijk ben ik bijna elk weekend nog in Zeeland. En als ik dan toch wil shoppen, ga ik even naar Gent of naar Antwerpen, want daar heb je eigenlijk alle leuke winkels bij elkaar. Bij Bershka heb ik een jurk gekocht op midi-lengte en bij Zara een geweldige (vooral heel warme) sjaal in de ruitjesprint die je dit najaar veel gaat zien.
Een bezoekje bij de Starbucks mag in Gent niet ontbreken, al vind ik het eigenlijk altijd te veel. Heerlijk hoor zo’n frappuchino, maar al neem ik een kleintje, dan nog kan ik het niet op😉.
Het is kermis in Terneuzen en nu zal je denken ‘kermis?’.. Ja dat is ook verder niet zo bijzonder, maar het is wel altijd leuk, omdat al m’n vriendinnen dat weer te vinden zijn in Terneuzen, onze home-city. Iedereen woont ondertussen in de randstad en omstreken, maar toch komen we tijdens zulke evenementen weer terug en dat is dan altijd heel erg gezellig.

Sinds kort ben ik begonnen met het inkopen van beanies, het is nog maar in het beginstadium, maar mochten jullie interesse hebben hoor ik het graag via fashion.junky@live.nl. Op het moment heb ik alleen nog de Comme Des F*ckdown beanies, maar er komt meer! Houdt de website in de gaten voor de updates.

Geef een reactie

