IF I HAD ALL THE MONEY…

Iedereen fantaseert wel eens over dat hij of zij meer te besteden heeft dan hij of zij werkelijk heeft. Ook ik. Vooral als ik aan het rondstruinen ben en op de mooiste webshops terecht kom, zou ik soms echt wel willen dat ik iets meer te besteden had. Maar goed, fantaseren kan nooit kwaad. Favoriete designermerken als Guiseppe Zanotti, Manish Arora, Isabel Marant en Balmain hebben weer prachtige stukken in hun najaarscollecties en daar kun je best wel eens bij wegkwijnen.

De all-over print zien we vaak bij merken als Christopher Kane en ook hier te zien bij Manish Arora. Een van mijn favoriete trends waardoor ‘street’ en ‘chic’ gecombineerd worden. De jackets van Balmain zijn altijd al prachtig geweest met perfecte belijning en allure, zo ook dit leren jack met een prijskaartje van maar liefst € 5000,-.

Isabel Marant staat bekend om haar schoenenontwerpen waar menig bloggers en modeliefhebbers gek op zijn. Deze laarsjes zijn 890,-, maar als je dit er niet voor over hebt is er ook altijd nog de Isabel Marant x H&M collectie die in november in de winkels zal liggen.

Voor de rest blijft het denk ik dromen…

ifihadallthemoneyf

klik op de afbeelding voor een grotere weergave

Geef een reactie

