SHOPLOG: PRIMARK GOODIES

20130901-204715.jpg

20130901-204741.jpg

20130901-205030.jpg

20130901-205040.jpg

Primark vind ik eigenlijk een afschuwelijke winkel en toch ga ik er af en toe eens binnen. Zeker als je op zoek bent naar veel voor weinig geld dan ben je daar wel aan het goede adres. Ik waande me afgelopen donderdag weer een weg tussen de grijpende en graaiende fashionista’s en voelde me toch wel een soort van kuddedier. Iemand die hebberig wordt als je al die prijzen daar ziet staan, € 3,00 voor een topje, € 1,50 voor een riem, € 7,- voor een tas…

Maar ja laten we het vooral niet over de kwaliteit hebben. Daar gaan we ook niet voor naar de Primark. Ik ga eigenlijk nooit met een doel naar de Primark, want als ik het lookbook bekeken heb en bezoek een Primark kom ik altijd bedrogen uit. Vaak zijn de dingen die ik heb gezien in het lookbook niet aanwezig of niet op voorraad in mijn maat. Daarom ging ik gewoon op zoek naar leuke, goedkope dingen. Mijn oog viel op de rode lange rok en aangezien ik afgelopen vrijdag een bruiloft had, zag ik meteen een bestemming voor de maxi-skirt. De jurk oogt luxe, alleen helaas is de stof best dun. Toch is hij perfect voor een zomerse dag of draag er gewoon een onderrokje onder voor een minder warme dag of voor op kantoor. De laarsjes zijn perfect voor het najaar en voor een prijs van € 22,- kan je ook niet echt sukkelen.

Het kussentje met de hond erop moest ik meenemen, want thuis heb ik al een andere versie van dit kussentje liggen dus dit paste perfect in mijn interieur op m’n nieuwe witte bank. Een kussentje voor € 5,- is ook geen geld!

De ketting is niet van Primark, maar van H&M. Ik vond hem perfect passen bij mijn maxi-skirt met gouden detail aan de tailleband. Het is een echte statement necklace en daarom perfect om een outfit mee op te pimpen.

 

3 thoughts on “SHOPLOG: PRIMARK GOODIES

  1. Je moet zorgen dat er ’s ocht. een halfuurtje voordat deze shop open gaat er voor de deur staat…..Leuke shoes en prachtige necklace. De skirt is zo mooi.
    Omdat alles netjes in de winkel en op z’n plaats ligt en het er het minst druk is, de rijen bij de paskamer niet over bezet zijn en dat je 30 min. later weer klaar bent en buiten staat.
    Op andere tijdstippen dat je er gaat shoppen moet er rekening mee houden dat bij de paskamers ongeveer 30 min. of langer in de rij moet wachten tot er een plekje vrij is en dat er bij de kassa’s geen lange rijen zijn.
    😉

  2. Ja dat is waar.. Al doe ik tegenwoordig al niet eens meer een poging om te passen haha, het is allemaal zo goedkoop, en mocht het echt tegenvallen kan je ’t ook nog terugbrengen. Maar het viel op zich nog wel mee, ben twee keer langs de kassa gegaan en de tweede keer was ik zo aan de beurt. Goedkoop, maar je moet er wat voor over hebben haha

    • Dat is waar. Ik had het laatsd ook. Maar had het art. fijn thuis gepast en ging het dag erna omruilen. Maar in het vervolg pas ik het toch wel even daar.
      Jassen en shirts kan je gewoon over je zomerse shirt passen zonder dat je er een paskamer voor nodig hebt.

Geef een reactie

