FASHIONJUNKYS DIARY

Afgelopen weken heb ik het eigenlijk heel druk gehad. Want momenteel heb ik twee banen, 1 in Barendrecht, bij mijn voormalige stagebedrijf en de andere in Terneuzen bij Gall&Gall. Het leek me redelijk makkelijk te combineren, maar achteraf bleek dat toch wat moeilijker te zijn dan gedacht. Maar Gall&Gall gaat minder worden en Barendrecht meer dus dan komt m’n leven misschien wat meer in evenwicht. Nu leef ik eigenlijk half in Zuid-Holland en half in Zeeland. Ondertussen heb ik ook een nieuwe auto, want dat leek me wel iets praktischer als ik steeds zulke einden moet rijden. Mijn oude autootje (druifje) is overgegaan naar mijn zusje dus ik moest niet helemaal afscheid nemen van mijn eerste karretje. Daarnaast ben ik ook nog verhuisd. Wel in hetzelfde huis overigens, maar wel naar een nieuwe kamer waar ik (in tegenstelling tot de vorige) nu onbeperkte tijd kan blijven. Van het interieur later meer foto’s, want het is nog niet compleet. Heb een hele mooie bank besteld en die komt als het goed is volgende week pas dus dan is mijn mini-crib eindelijk compleet. ..

BSCJC5BCIAAnkYY

 

Geef een reactie

