PRIMARK FALL ESSENTIALS

De Primark najaarscollectie is echt heel erg leuk. Bij vorige collecties had ik wel eens mijn twijfels en die werden vaak bevestigd als ik in een overvolle winkel me een weg moest banen tussen de grijpgrage fashionista’s en eigenlijk liever heel hard naar buiten wilde rennen. Nog steeds ben ik geen fan van Primark, maar ga er wel af en toe even heel om wat basic essentials te shoppen. Toen ik de foto’s van de najaarscollectie voorbij zag komen was ik eigenlijk wel aangenaam verrast! Het is veel zwart, dat wel. Maar er zitten toch een aantal hele leuke items bij voor een heel betaalbare prijs. De cut out boots zijn wel een heel voordelige look-a-like van de bekende balenciaga boots.

Een deel van deze items zijn van de limited edition collection. Deze is vanaf 21 juli verkrijgbaar bij de filialen Rotterdam, Zaamdam en Almere. De andere items zijn vanaf september verkrijgbaar bij alle Primark filialen.

Wat vinden jullie van deze collectie? En van Primark in het algemeen? Laat het weten op de FASHIONJUNKY facebookpagina.

primarkfall

Geef een reactie

