NEW IN: KICKS!

foto 2 foto 3 foto 4

 

Het was weer eens *schaam* tijd voor nieuwe kicks om m’n collectie mee aan te vullen. Puma als merk trekt me eigenlijk niet zo, maar toen ik deze Puma Future El Rey Stealth zag, kon ik ze niet meer uit m’n hoofd krijgen. Nadat ik een aantal keer terug op de website ging kijken, besloot ik om ze toch maar aan te schaffen. M’n vriend vond ze zo gaaf dat hij ze ook wilde hebben. Afgelopen week kwamen ze binnen, maat 40 en maat 47😉. Ik ben er echt heel blij mee. Ze sluiten met klittenband en ze zijn voor de rest geheel elastisch. Daarnaast hebben ze een heerlijke binnenzool, waardoor het net lijkt alsof je op pantoffels loopt.

Geef een reactie

