FASHIONJUNKY IS ADDICTED!

nikedunk

Laatst poste ik al een aantal keer de Nike dunk sneakers met ingebouwde sleehak en uiteindelijk heb ik ze ook zelf gekocht. Nu liep ik laatst door de stad en zag een paar staan wat ik eigenlijk nog veel leuker vond, ze doen me denken aan Nike Jordan sneakers, maar door de ingebouwde sleehak hebben ze ook nog ‘iets’ vrouwelijks.

De laatste tijd ben ik toch hooked on sneakers!
Ze zijn gewoon ideaal, ze zitten comfortabel en zijn ook nog een uberhip! Vooral deze Nike AIR REVOLUTION SKY HI roepen weer mijn naam. Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Hot or not? Laat het weten op de facebookpagina!

Voor deze sneakers betaal je € 139,00.

Geef een reactie

