NEW IN: NIKE DUNK SKY HIGH

Degenen die me volgen op Instagram hebben ze waarschijnlijk al voorbij zien komen, maar ik heb m’n Nike Dunk Sky High sneakers binnen! Ik ben er zo happy mee!

Ik vind het heerlijk om een comfortabele schoen te dragen die je wel de houding geeft van wanneer je een hak draagt.
Ze zijn ook al verkrijgbaar in het zwart, ook erg mooi. Met het oog op de zomer en de prachtige witte tas die ik voor m’n verjaardag heb gekregen, heb ik toch gekozen voor het witte model.

20130615-102114.jpg

20130615-102125.jpg

20130615-102139.jpg

Geef een reactie

