COLUMN: EVEN WEGDROMEN…

Bijna is het zo ver… Bijna ben ik klaar met 4 jaar zwoegen tijdens mijn opleiding communicatie.. Althans het laatste jaar was zwoegen, de rest was redelijk goed te doen eigenlijk. Mijn afstudeerstage bij een drankimporteur is nu bijna op z’n einde en aangezien ik nog steeds veel stress heb van het op tijd af krijgen van m’n scriptie kan ik niet wachten om op vakantie te gaan en even alle stress van me af te laten glijden!

Stiekem droom ik al van witte stranden, palmbomen en een blauwe zee..

De ultieme vakantie is toch wel om naar een mooi eiland te gaan en daar gewoon heerlijk te relaxen. Dat heb ik na die 4 jaar eigenlijk best verdiend (al zeg ik het zelf). De Malediven vind ik altijd prachtig, die hutjes zwevend boven het water.. Laatst droomde ik er zelfs over, het leek zo echt, maar ja helaas werd ik om 7 uur gewoon weer wakker door mij wekker.

malediven

GE-WEL-DIG!

Afin, dromen moet je altijd blijven hebben en wie weet dat ik ooit wel met m’n billen in het gloeiende zand zit daar..

Tot die tijd vind ik een stedentripje naar Berlijn, mijn favoriete stad, ook prima. Heerlijk winkelen in Mitte of Prenzlauerberg, relaxen aan de Spree en ’s avonds goed gaan stappen in Tresor of Berghain.. Dat is misschien iets meer binnen de kaders van mijn budget😉.

beachbarberlin

beachbar in Berlijn

Geef een reactie

