DIG DEEPER WITH INSANITY

Twee en een halve week geleden begon mijn insanity avontuur, nadat de resultaten van Lindsay Vallen, een collega-blogger me behoorlijk gemotiveerd hadden.Na twee weken zag ik bij haar al duidelijk verschil, daarom besloot ik me er ook aan te wagen.
De eerste dag was een fit test, die je later in het traject nog een aantal keer moet doen zodat je je resultaten kunt meten en natuurlijk je progressie.
Die fit-test was al killing, maar goed, Shaun T sleepte me erdoor heen..πŸ˜‰ De eerste werk was echt zwaar. Ik weet niet of ‘k ooit al eens zoveel spierpijn gehad heb( nou ja misschien na m’n eerste les body pump een aantal jaar terug). Je hebt bijna elke dag een nieuw programma, met veel cardio oefeningen, interval training en buikspier oefeningen.

De tweede week ging alles al een stuk beter en het leuke aan insanity is dat je al heel snel resultaten boekt. Ik heb niet bijgehouden hoeveel centimeters ik kwijt ben maar heb wel foto’s gemaakt van m’n vordering.

20130603-192756.jpg

Geef een reactie

