STOERE JACKETS VAN KILLSTAR

Jasjes met studs zijn al een tijdje hot in modeland en het kon eigenlijk niet gek genoeg. Alles werd opgepimpt met studs en ik ben fan, dus ik vond het geweldig. Zelf heb ik ook vaak zakjes studs gekocht en mijn eigen kleding gecustomized. Brits merk KillStar heeft wel heel opvallende jasjes, voor de echte stud-freaks onder ons.

Het merk is wel een beetje provocerend, want op de website zijn ook t-shirts en truien te vinden met satanistische teksten. Dat vind ik eigenlijk niet nodig en ik houd ook niet zo van dat soort t-shirts meer met teksten. Dat hebben we nu eigenlijk wel gehad (tenzij de teksten echt heel goed zijn natuurlijk).

De jasjes zijn relatief niet zo duur, want voor 200 pond heb je al een jasje vol met studs. Ben je echt een meisje-meisje, maar wil je toch een keer een studded jacket? Kies dan voor de roze varianten, super cute!

Baby-Jacket-1_grande Blue-Jacket-1_grande KLLSTR008.web_grande OVERLOAD-FRONT_grande RED-FRONT_grande

Geef een reactie

