STEEL DE SHOW MET DEZE BIKINI’S

Ook al blijft het mooie weer maar op zich wachten, toch ben ik al druk met zoeken naar de ideale bikini. Er is heel veel aanbod en toch kan ik niet iets vinden waarvan ik meteen denk ‘Wauw!’. Toen kwam ik het merk A.T.G. tegen op het web en die bikini’s vind ik echt geweldig. Het merk combineert sportiviteit met fashion door de strakke belijningen en stoffen die gebruikt worden. Ergens doen de bikini’s je denken aan een wetsuit, maar aan de andere kant zijn ze super fashionable! Een minpuntje zijn de prijzen want je bent al snel 180 dollar kwijt voor een setje.

atg-womens-swimwear-bikini-neon-1 atg-womens-swimwear-bikini-neon-2 atg-womens-swimwear-bikini-neon-4 atg-womens-swimwear-bikini-neon-5 tumblr_mi35xwWGJE1rxu06bo1_500

Geef een reactie

