CARTOONPRINTS EN OPVALLENDE RUGZAKKEN..

lazyoaf

 

Dit is echt herontdekken! Lazy Oaf is een merk wat ik droeg toen ik 16, 17 jaar was en hield van felle kleurtjes. Of zeg maar gerust, hoe feller hoe beter. De neon-trend destijds was dan ook op mijn lijf geschreven. Als ik nu foto’s terug zie met rood haar, opvallende Nikes, roze broeken en shirtjes met drukke printjes denk ik wel eens; Evelien, moest dat echt? Maar ik weet dat ik er destijds gek op was. Toen ik een tas van Lazy Oaf voorbij zag komen op een van mijn social media accounts, begon het toch weer even te kriebelen. Dit merk is zo heerlijk kinderlijk, cartoonesk en clownesk dat het stiekem heel erg leuk wordt.

Ook voor mannen heeft dit merk geweldige shirts met vage prints, felle kleuren en veel colour-blocking. De prijzen liggen gemiddeld en af en toe zit er een afprijzing tussen. Het is geen merk waar ik nu m’n hele kledingkast nog mee zou vullen, maar zeg nou zelf, die tassen zijn toch geweldige statement-items!?

Op de Lookbooks met slogans als ‘Kiss my ass’, ‘Feeling Hazy’ en ‘You touch you buy’ moet je gewoon even klikken. Er is gekozen voor modellen die goed bij de collecties passen en de foto’s alleen al zijn al gaaf om te bekijken.

Geef een reactie

