WELCOME TO THE FAMILY!

20130510-133521.jpg

 

20130510-133539.jpg

 

Ik vind ze te gek, All Stars. Ondertussen heb ik ook al een redelijk collectie verzameld. Afgelopen winter kocht ik nog een paar zwarte leren All Stars van Converse en ik had al een paar met luipaardprint, rode en witte. Toch miste ik nog een paar en dat zijn de zwarte lage All Stars, want die kun je echt met alles combineren en dat zijn naar mijn mening echt de ideale festival schoenen. Aangezien het festivalseizoen er weer aan zit te komen wilde ik graag een paar aanschaffen. Op Spartoo hebben ze echt enorm veel Converse sneakers en deze basics stonden er dan ook tussen. Happy me!

Geef een reactie

