SLANGENLEER, GALAXY PRINTS EN ZILVER

Vorige week liep ik in de Bijenkorf rond te struinen op de kledingafdeling, aangezien de prijzen erg uiteen liggen bij de Bijenkorf ben ik altijd nogal op m’n hoede. Ik zag een paar hele leuke bootschoenen staan in zwart leer met een slangenprint textuur en studs op de achterkant. Toen ik ze pakte en keek naar de prijs schrok ik wel, meer dan 250 € zal ik toch niet zo snel neerleggen voor een paar schoenen. Ze waren van het merk Sandro, toen ik verder rond keek op de Sandro-afdeling zag dat ondanks de onvriendelijke prijzen, het merk me enorm aansprak en paste bij mijn persoonlijke stijl.

Ik ben op internet gaan kijken naar de totale collectie en heb daarvan een selectie gemaakt die ik het waard vond om een plekje te geven op FASHIONJUNKY. Deze schoenen ga ik dus maar voor sparen.. vind ze nog steeds super mooi…

sandrobootschoenen: € 275,-, shorts € 135,-, top € 135,-, armband € 85,-, rugzak € 345,-, handtas € 395,-

 

Geef een reactie

