FAVOURITE BEAUTY PRODUCTS

20130424-120307.jpg
Elke vrouw heeft haar eigen beauty rituelen en producten die zij het beste vindt. Ik heb zelf ook een aantal producten waar ik niet meer zonder kan. Zo ben ik een paar jaar geleden begonnen met het kopen van producten van Rituals. Eerst een showergel, daarna een scrub en toen ben ik begonnen met de gezichtsproducten. De producten hebben geen kunstmatige toevoegingen en dat is een van de redenen dat ik voor dit merk heb gekozen, ik heb ook een behoorlijk gevoelige huid. Momenteel gebruik ik het moisturising serum voor mijn gezicht en breng dit ’s ochtends en ’s avonds op.

Wat ook onmisbaar is, is een goed werkend haarproduct. Daar moet je wel wat voor over hebben, maar dan heb je ook echt maar 1 product nodig. Momenteel gebruik ik de Elixir Kultime van Kerastase, een heerlijke olie die je zowel op nat als op droog haar kunt gebruiken. Je haar gaat er van glanzen en het wordt heerlijk zacht.

Geef een reactie

