LEATHER PERFECTION

Toen ik de New Icons collectie van H&M voorbij zag komen viel me meteen dit het leren jack al op. Ik heb echt enorm veel jasjes in m’n kast hangen, maar niet veel echt leer. Eigenlijk omdat ik ze vaak te duur vind en ik ben zo iemand die liever veel koopt voor weinig dan weinig voor veel. Maar in het geval van een zwart leren jack is dat toch een ander verhaal, zo’n jasje kun je altijd dragen en overal mee combineren. Het is een echt basis item in je garderobe en daarom ging ik overstag.20130423-202737.jpg

20130423-202748.jpg

20130423-202759.jpg

Geef een reactie

