ADEMBENEMENDE ILLUSTRATIES

Ik ben altijd op zoek naar inspirationele foto’s, illustraties en teksten op het web. Bij het zoeken naar illustraties kwam ik via Google op Tumblr en vond daar de illustraties van Feline Zegers. Zo kwam ik ook op haar eigen website terecht. Haar illustraties imponeerden me, vooral ‘the lion’ en ‘the lynx’. Ze zijn heel detailleert en wat opvalt is dat in elke illustratie de ogen eruit springen, of het nu een illustratie is van een dier of van een mens. De illustraties ‘spreken’ door deze manier van tekenen en dat maakte dat ik verder wilde kijken of ze ook te koop zijn. Toen stuitte ik op een complete webshop waar je Ipad hoesjes, t-shirts en hoodies kunt kopen met de prints erop gedrukt.

hd_8d84b7951915272f14f17b5c850f577a hd_9f2ef5cfac673b1f3d31a6194e95d634 hd_40d17eff9205f61fcb9e3d0327ff8660

Geef een reactie

