CREAM PR DIY BLOGGERSEVENT

20130403-081952.jpg

Knutselen met schoenen van Van Haren, superleuk!

20130403-082104.jpg

Schoenen van Winde Rienstra

20130403-082231.jpg

Leuke shirtjes van Kiboots

20130403-082314.jpg

Mijn gepimpte pumps

20130403-082349.jpg

Polaroid pictures van alle bloggers

20130403-082526.jpg

Ketting gekregen van Fashionology❤

20130403-082123.jpg

Mijn polaroid picture🙂

Gisteren was ik aanwezig bij het DIY bloggersevent van Cream PR in Amsterdam. De uitnodiging sprak me al heel erg aan door de leuke vormgeving en de workshops maakten me helemaal benieuwd. Er waren veel verschillende workshops om te volgen, zoals Pimp je pump van Van Haren, Krijg make-up/bril advies van Hans Anders, Maak je eigen ketting met Fashionology, krijg advies over webdesign van Chef du Web en zo nog een aantal heel leuke workshops.

Bloggers2
Doordat ik stage had en wat later aan kwam heb ik helaas niet alles mee kunnen doen, maar ik vond het erg leuk opgezet. Vooral interessant in verband met mijn blog was het webadvies Daan Janssen van Chef du web. Hij heeft veel tips gegeven over hoe je goed vindbaar wordt in Google en waar je op moet letten bij het bouwen van een website. Cintha Rood van ROOD! Tekstbureau vulde hem aan door tips te geven vanuit haar vakgebied, journalistiek.

Later heb ik ook nog mijn eigen pumps mogen pimpen bij de workshop van Van Haren. Zo’n tafel vol met frutsels, lintjes en garen haalt toch wel weer een beetje het kind in mij naar boven. Heerlijk om even lekker ouderwets te knutselen en je creativiteit de vrije loop te laten gaan. Je kon ook je eigen ketting laten maken bij de meiden van Fashionology, ook erg leuk, want ik ben echt fan van hun sieraden!

Waar ik helaas niet aan toe gekomen ben was de style contest, waarbij je geadviseerd werd door fashion stylist Maartje van den Broek en gefotografeerd werd door een internationale catwalk fotograaf.

 Ik wil bij deze Annet, Roel, Anouk, Robin en Annelies bedanken voor de verrassend leuke avond!

De avond werd gehost door blogster Linda Tol van de bekende blog Lifestylehunters.

4 thoughts on “CREAM PR DIY BLOGGERSEVENT

  1. Leuke foto’s heb je gemaakt, die shirtjes van Kiboots heb ik helemaal niet zien hangen! Leuk he die ketting van Fashionology, wilde eerst ook het kruis nemen, maar heb toch voor de birdskull gekozen!

Geef een reactie

