#FITSPO ALS JE NU NOG NIET GAAT FITNESSEN…

Schermafbeelding 2013-03-27 om 12.15.39 Schermafbeelding 2013-03-27 om 12.15.45 Schermafbeelding 2013-03-27 om 12.15.50 Schermafbeelding 2013-03-27 om 12.15.57 Schermafbeelding 2013-03-27 om 12.16.04 Schermafbeelding 2013-03-27 om 12.16.09

 

Als je op instagram zit moet het je ook al zijn opgevallen dat iedereen opeens naar fitnessinspiratie zoekt en dagelijks foto’s plaatsen van strakke, afgetrainde lijven en gezond eten. Nu moet ik zeggen dat ik de laatste dagen ook probeer om gezond te eten, maar dat is meer omdat ik weer helemaal wil herstellen van m’n griepje. De instelling om te gaan sporten heb ik wel, maar het is me nog steeds niet echt goed gelukt. Als je deze nieuwe sporty collectie van Bershka ziet dan moet het bijna wel lukken, want hier dit is in mijn ogen echt de perfecte combinatie van sportief en trendy. Als je sommige items op de juiste manier combineert kun je ze ook heel leuk casual dragen(bijvoorbeeld onderste oversized shirt met een paar hakken eronder). De witte body met transparante delen is mijn favoriet.

Geef een reactie

