MY JEFFREY CAMPBELL WISHLIST

jeffreycampbell

 

Gisteren zag ik bij iemand op Facebook de Solestruck link voorbij komen en ik kon het niet laten om even op de webshop te kijken. Dat had ik beter niet kunnen doen, want nu zou ik het liefst gewoon de loterij winnen en alle Jeffrey Campbell schoenen van deze webshop kopen. Wat een aparte en originele schoenen heeft dit merk toch.

De 9 modellen die het hoogst op m’n wishlist staan heb ik hierboven weergegeven met mijn top 3 erbij. Schoenen met een transparante hak staan sowieso hoog op mijn verlanglijstje en de Balenciaga look-a-likes met gespen zou ik toch ook wel heel graag willen toevoegen aan mijn collectie. De sneakers zijn ook super, wauw… Nu een sponsor zoeken…

Geef een reactie

