MIJN BALANCE DAG

20130312-205012.jpg

20130312-205018.jpg

Ik heb weer een paar leuke sneakers besteld om mijn collectie aan te vullen. Deze New Balance misten nog in mijn kledingkast en ze zijn de laatste tijd echt hot. Hier in Rotterdam kom je ze echt overal tegen, zowel bij mannen als bij vrouwen. Ik zat er eerst over te denken om te kiezen voor een heerlijk fel kleurtje, maar daarna dacht ik dat een meer neutrale kleur beter te combineren is. Daarom heb ik gekozen voor deze donkerblauwe New Balance U420’s. Ze vallen op zich best klein, dus als je ook van plan bent om New Balance te kopen adviseer ik je wel om een maatje groter te nemen.

Geef een reactie

