IK WIT ‘T WEL

whitebags

 

v.l.n.r.  shopper groot € 129,-/clutch met hengsel € 39,95/ shopper groot met band voor € 119,-/kleine shopper € 27,95

Zara heeft een super mooie collectie weer dit voorjaar en vooral op de tassen ben ik verliefd! Nadat ik de Givenchy Antigona in het wit zag staan op instagram ben ik op zoek gegaan naar een mooie look-a-like, want helaas is de Givenchy Antigona iets boven budget. De tassen van Zara variëren erg in prijs. De grote shoppers vind ik nog best prijzig voor de Zara, maar ze ogen wel erg luxe. De mini shopper vind ik echt mooi, alleen ik ben wel benieuwd hoe mini hij in het echt is.

Laat op Facebook weten welke jou favoriet is!

Geef een reactie

