NIKE AIR MAX ARE BACK!

nike

De Nike Air Max, een retro schoen kun je wel zeggen. Ik weet nog dat ik in Utrecht liep een aantal jaren geleden toen de Nike Air Max ook mateloos populair was. Ik wilde een zwart/witte variant met mintgroene strepen erop en daar vond ik ze in een sneakerwinkel. Blij dat ik was!

Toen ik eerst in de gaten had dat de Nike Air Max een come-back aan het beleven is, wist ik niet zo goed wat ik hiervan moest denken, maar eigenlijk is het wel heel leuk. Nike komt toch weer met veel gave, nieuwe modellen en eigenlijk zijn het hele stoere sneakers. Na de populariteit van de New Balance sneakers kon een come-back van de Nikies ook eigenlijk niet uitblijven, want ze hebben best veel van elkaar weg. Draag de sneakers als een echte fashionista in combinatie met een casual of casual-chique outfit en je steelt de show op je retro schoenen!

 

One thought on “NIKE AIR MAX ARE BACK!

Geef een reactie

