WEEKLY INSTAGRAM DIARY

20130221-191436.jpg20130221-191444.jpg20130221-191452.jpg20130221-191501.jpg20130221-191509.jpg20130221-191546.jpgNou dit was mijn eerste weekje in het bruisende Rotterdam. Het is me goed bevallen. Dinsdag ben ik heerlijke cocktails gaan drinken met een vriendin bij Level. Gisteravond kwamen mijn vriendinnetjes op m’n kleine housewarming, supergezellig was het! Heb nog een paar leuke cadeautjes gezet om in mijn kamer te zetten en een lekker flesje wijn. Dinsdag was ik nog een dagje vrij dus ben met een vriendin naar de Primark geweest. Maar de Primark is niet echt meer mijn winkel, het valt telkens weer tegen. En eigenlijk zijn de prijzen ook helemaal niet zo laag. Ik vond een leuk jurkje, € 27,-! Nou voor Primark-begrippen vond ik dat niet weinig. Dan ga ik nog liever naar de H&M om een leuk jurkje. Voor basics zoals leggings, panty’s, t-shirts en ondergoed kun je er wel goed terecht, maar is het dan echt de moeite om zo lang in de rij voor de paskamer te moeten staan? En niet te vergeten die rijen die altijd bij de kassa staan.

Ik ben ook begonnen met mijn stage bij Pleasure & Liqueurs woensdag en dat bevalt me tot nu toe goed. Leuke opdrachten en leuke mensen!

Nog 1 dagje en dan is het lekker weekend, dan zie ik m’n vriend weer en ga weer terug naar Zeeland.

 

Geef een reactie

