NEW BALANCE 574

Schermafbeelding 2013-02-14 om 19.34.01 Schermafbeelding 2013-02-14 om 19.34.51

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik een een haat-liefde-verhouding heb met het merk New Balance. De ene keer walg ik van iemand die een uber chique outfit combineert met een paar New Balance sneakers, maar als ik dan weer mensen zie die wel snappen hoe het moet en de New Balance combineren met een semi-sportieve, maar toch enigszins casual outfit dan word ik blij.

Deze sneakers van de nieuwe collectie vind ik echt heel gaaf, ze doen me een beetje denken aan mijn Nike Air Max van vroeger, waar ik stiekem best gek op was. Overigens komen de Nike Air Max ook weer helemaal terug dit seizoen. Lees: niet de rood-wit-blauwe variant, maar de Air Max met de toffe kleurencombinaties en aparte printjes.

Wat vinden jullie van deze New Balance sneakers? Laat het even weten op onze Facebookpagina😉.

Geef een reactie

