5 MUST-FOLLOW INSTAGRAM PAGES

Instagram wordt steeds groter en er komen steeds meer nieuwe gebruikers bij. Ik gebruik het persoonlijk voornamelijk als inspiratiebron en zoek daarom ook dagelijks de meest unieke personen tussen alle gebruikers. Ik heb een top 5 gemaakt van voor mij zeer inspirerende personen op instagram, merendeel zijn bloggers en er zit ook een Amerikaans model tussen.

1. @Love_aesthetics

De eerste in mijn lijstje is Ivania Carpio van Love Aesthetics. Zij heeft zo een eigen stijl; minimalistisch, wit en conceptueel. Ik word elke keer weer opnieuw geinspireerd door haar stijl, maar ook zeker door haar Do-it-yourself posts! Daar laat ze o.a. zien hoe je instrumenten die je haalt bij de bouwmarkt om kunt toveren tot bijzondere fashionitems.

20130213-223416.jpg

2. @Angelicablicks

De tweede dame in mijn lijstje (ja sorry, maar deze eerste keer zijn het alleen maar dames) is modeblogger Angelica Blick. Ze is een Zweedse blogger ook met een geheel eigen stijl. Haar stijl is vooral vrouwelijk met haar bijna altijd rode lipstick op.

20130213-223421.jpg

3. @Fashionnerdic

De derde in mijn lijstje is een modeblogger en styliste uit Nederland met ook een geheel eigen stijl, die in het rijtje thuis past van Ivania Carpio. Ze is zeer minimalistisch en bijna alles wat ze draagt is wit, zelfs haar unieke kapsel.
Ze post op instagram ook veel minimale foto’s van interieur, architectuur en vooral deze detailshots inspireren me heel erg.

20130213-223458.jpg

4. @Martineegeland

De vierde is Martine Egeland uit Noorwegen. Een fashionblogger met een rebels eigen stijltje. Ze geeft een eigen touch aan haar outfits door kleuraccenten te gebruiken en het is altijd wel een beetje gek bij deze fashionblogger. Ze post vooral mode-foto’s dus laat je zeker inspireren!

20130213-223503.jpg

5. @Ginaharrison

De laatste persoon in mijn rijtje van must-follow instagram pages is wel de meest excentrieke persoon denk ik die ik ‘ken’. Ze is een model uit Hollywood en ik volg haar eigenlijk al een hele tijd. Als je haar in eerste instantie ziet denk je dat ze wat aan zichzelf heeft laten doen om er zo uit te zien, maar ze claimt zelf dat dit absoluut niet het geval is. Ze heeft een even excentrieke vriend die ook vaak te zien is in de foto’s die ze post. Je ziet foto’s van haar werk, shoots en van haar eigen persoonlijke (zeer unieke) stijl. Zeker een must-follow!

20130213-223605.jpg

Geef een reactie

