DIY: STUDDED LEATHER JACKET

Ik heb weer een leuke DIY๐Ÿ™‚. Een tijdje terug heb ik jullie laten zien hoe ik een simpel en goedkoop (fake) leren jasje heb omgetoverd tot een stoer jack met studs erop. Toch vond ik de studs wat klein en vond ik het wat weinig. Daarom heb ik nieuwe studs besteld op studsandaccessory.nl. In totaal 100 ronde studs en daar heb ik mijn jasje mee gecustomized.

Voorheen zaten er kleine vierkante studs op…

before

En nu heb ik er ronde grotere studs op gezet…

after

One thought on “DIY: STUDDED LEATHER JACKET

Geef een reactie

