DIY: MUURDECORATIE

20130129-194549.jpg

Ik was vanmiddag bij Morres wonen en zag daar heel veel leuke muurdecoraties. Je betaald al snel €80,- voor een doorsnee kunstwerk voor aan de muur en dat is best veel geld. Daarom dacht ik dat ga ik zelf doen. Bij Action heb ik kwasten, acryl verf en een schilderdoek gekocht. Daarna ben ik aan de slag gegaan. De ondergrond heb ik wit geschilderd en dat heb ik laten drogen, daarna heb ik met zwart de tekst ‘ik hou van jou’ in verschillende talen geschreven.
Een goedkope manier dus om je eigen interieur wat op te vrolijken.
Het schilderdoek was nog geen 4 euro, de verf 1,50 per tube en de kwasten 1,50 voor een setje.

Geef een reactie

