INTERIOR INSPIRATION

In mijn zoektocht naar een nieuw bed ben ik in zoveel interieurwinkels geweest en dit heeft me veel inspiratie gegeven. Niet alleen qua bedden, maar ook zeker qua interieur. Vroeger had ik een computerprogramma waar je je eigen huis mee in kon delen en je eigen interieurontwerp kon maken. Dit vond ik toen geweldig. Ik ontwierp toen ik 10 jaar was al mijn eigen stoelen, banken en kasten, die ontwerpen heb ik nog steeds in een map liggen op mijn kamer.

In mijn zoektocht naar bedden en eigenlijk ook interieur in het algemeen ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn eigen stijl minimalistisch is met een moderne kant en een traditionele kant. Deze traditionele kant richt zich vooral op authentiek houten ontwerpen, zoals met stijgerhout, vind ik geweldig. Om een impressie te geven van wat mij aantrekt in interieurontwerp heb ik een aantal foto’s gevonden die dit goed verbeelden.

Uiteindelijk denk ik dat ik vandaag het perfecte bed gevonden heb, wit, leer en minimalistisch.

13933080066717162_gwyb1w8Q_c

268034615294552962_Po308PiV_c

b26ea27d3efff60c159571c341100fc0

main_room_gallery_wooden-dress-racks

tumblr_macpfbJ0KB1rgagd0o6_500

5c6daeb20f6d6ff7e5e70eea77ebe6d2 Fontana-Apartment-5-Minimalist-White-Bedroom-Interior tumblr_m2uj9fewMJ1ru34h7o1_500tumblr_majlpxdmLn1rurvy3o1_500

3 thoughts on “INTERIOR INSPIRATION

Geef een reactie

