NEW IN: TIMBERLANDS

20130119-134809.jpg

20130119-134816.jpg

Ik heb er een tijdje over getwijfeld, maar bent toch tot de conclusie gekomen dat ik ze heel stoer vind en dat het tijd werd dat er een paar Timberlands  tussen de andere schoenen in mijn kast zouden belanden.

Gisteren heb ik ze binnengekregen en ze voldoen helemaal aan mijn verwachting, ik dacht dat ik ze misschien te ‘lomp’ zou vinden, maar ik vind ze juist heel erg stoer en ze zijn met veel verschillende kleuren te combineren. Er zijn ook Timberlandslaarzen die tot je knieën komen, ook erg leuk maar deze 6 inch premium boots zijn wat praktischer en passen meer bij mijn stijltje. De Timberlands komen van Spartoo, waar ze een uitgebreide collectie Timberland schoenen hebben. Niet alleen deze casual boots, maar ook pumps, sandalen en laarzen.

Geef een reactie

