WEEKLY DIARY

20130111-135623.jpg

20130111-135634.jpg

20130111-135645.jpg

20130111-135657.jpg

20130111-135719.jpg

Dit was een druk weekje met veel leuke en sommige minder leuke dingen. Afgelopen weekend wilde ik het rustig houden maar ben ik toch met een vriendin nog naar Antwerpen gegaan op zaterdagavond. We zijn naar de bios gegaan naar Taken 2, zonder veel te verklappen kan ik deze film zeker aanraden, was een super spannende film!
De zondag erna ben ik met mn moeder naar woonzaak Morres geweest in Hulst, omdat ik op zoek ben naar een nieuwe bed. Vond het eigenlijk wel heel leuk om daar eens te kijken. Vroeger, toen ik een jaar of 10/12 was, ontwierp ik ook altijd huizen en had ik een computerprogramma voor binnenhuisarchitectuur. Ik besefte nu weer hoe leuk ik dat vond, wie weet nog een uitdaging voor in de toekomst?

Daarna ging ik maandag naar mijn stagebedrijf in Gent, althans dat dacht ik.. Ik wilde de opties van mijn onderzoeksvraag gaan bespreken, dat hebben we ook gedaan maar kwamen toen onverwachts tot de conclusie dat het bedrijf eigenlijk geen vraag heeft naar een onderzoek. Een onaangename verrassing, waardoor ik nu waarschijnlijk studievertraging op ga lopen.. Dus daarna viel mijn wereld een beetje in duigen, ik moet namelijk voor volgende week vrijdag mijn onderzoeksvoorstel afhebben voor school, maar dat gaat me nu eigenlijk niet meer lukken; een nieuw bedrijf vinden, nieuwe vraag formuleren en een onderzoeksvoorstel + presentatie maken…

Deze week ben ik bij mijn beste vriendin Anne langs gegaan in Rotterdam, de volgende dag zou ik gaan werken in de RAI als hostess, maar helaas werd ik die nacht in Rotterdam ziek, dus de volgende dag moest ik helaas weer terug naar Zeeland. Het lijkt me nu goed om maar eens goed uit te zieken en dan mijn opties te bekijken voor stage etc. Soms zit het gewoon even allemaal tegen.

Geef een reactie

