WEEKLY DIARY

20130102-173808.jpg

20130102-173819.jpg

20130102-173835.jpg

20130102-173849.jpg

20130102-173909.jpg

20130102-173916.jpg

20130102-173927.jpg

20130102-173940.jpg

20130102-173954.jpg

Het is weeral even geleden dat ik een weekly diary heb geschreven. Dat kwam omdat het heel druk was rond alle feestdagen en ik ook veel heb moeten werken. Daarnaast ben ik begonnen met het voorbereiden van mijn afstudeerstage, ook nog niet zo makkelijk als het lijkt. Vooral het onderzoeksvoorstel vind ik redelijk ingewikkeld en het lukt me maar niet goed om een begin te maken. Gelukkig ga ik volgende week naar mijn stagebedrijf om wat hulp te vragen hierbij, hopen dat het dan wel gaat lukken.

Zoals je kan zien heb ook ik een ‘comme des fuckdown’ beanie besteld, ik vind ze leuk, maar het is nu wel een enorm gehypt item, omdat ASAP ROCKY ermee gezien is. Maar ach, hij blijft cool toch?

Met kerst ben ik ook goed verwend. Ik heb een kettinkje gehad met een konijn eraan (lijkt op Skip mijn konijn😉 en ik heb een fashioncheque gekregen (aaahhhhw!), die ik meteen heb verzilverd voor een gave (look-a-like buddha to buddha) armband bij modemusthaves.com. De andere armband heb ik ook voor kerst gehad alleen daar vallen helaas alweer steentjes uit, dus die ga ik maar terug brengen. De timberlands had ik op instagram geplaatst omdat ik ze gewoon heel gaaf vond. Heb ze (nog) niet gekocht, maar ze zijn wel in de uitverkoop en die rode kleur is niet zo standaard.

Voor oud en nieuw had ik allemaal dingen in de Sale besteld bij Zara en ik was heel blij, want alles was op tijd binnen! DE blazer met studs op de schouders, laarsjes met gouden studs waar ik echt verliefd op ben en een rokje met gouden studs.

De bloggers battle is nu afgelopen, hij heeft een maand gelopen en ik wil heel erg bedanken voor jullie stemmen, maar helaas ben ik net niet de winnaar geworden. Vond het wel erg leuk om mee te doen en te zien hoe actief iedereen aan het stemmen ging, super lief!🙂

Nou dit was even een wat langere weekly dairy en ik ga zorgen dat er snel weer een nieuwe op staat!

Geef een reactie

