OUTFIT #3 BLOGGERS BATTLE

evelien 9-12-2012 (35) copy

evelien 9-12-2012 (48) copy

evelien 9-12-2012 (54) copy
foto 1-6

foto 2-4

Deze week doe ik weer voor de 3e keer deze maand mee aan de bloggers battle met een Winter Look. Deze winter look is geschoten op de motor van mijn vader. Vroeger heeft mijn vader ook foto’s van me gemaakt bij deze motor, dus ik vond het wel grappig om die foto’s erbij te plaatsen (before and after😉.

De jas die ik draag is van MMM for H&M. Het is heel stug en zwaar leer, maar wel erg mooie kwaliteit. De trui is van Kenzo en de jeans van Vero Moda. Deze week kan je natuurlijk ook weer stemmen, dus ik zou het super vinden als jullie dat weer willen doen. Na deze week doe ik nog 1 keer mee met de battle en degene die dan in totaal de meeste stemmen heeft is de winnaar van de battle voor deze maand.

KLIK OP HET LOGO HIERONDER OM TE STEMMEN😀

CONTEST-BUTTON

Geef een reactie

