GET THE LOOK: CHIARA FERRAGNI

GETTHELOOK-CHAIRA

 

Vandaag weer eens een nieuwe post in de ‘get the look rubriek’. Chiara Ferragni is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een van de bekendste bloggers van de wereld en ze is een van de lucky few die ook de hele wereld over gevlogen wordt om aanwezig te zijn bij modeshows en events. Anderhalf jaar geleden heb ik haar ook mogen ontmoeten in Florence en ze is een mooie verschijning, loopt er altijd fashionable bij en haar vriend wijkt nooit van haar zijde.

Haar outfits inspireren me vaak, zoals deze sexy casual look waarbij het accent ligt op het gele shirt. Een mooie look-a-like van de hakken heb ik gevonden van Love Moschino bij spartoo.nl. Dit is het merk van Moschino wat iets meer budgetvriendelijk is. De tas met portefeuille-sluiting trok ook meteen mijn aandacht. Deze van Lollipops tassen vond ik ook op spartoo en kan je zowel als schoudertas dragen, of nonchalant onder je arm zoals Chiara dat doet.
De fake-fur jas heb ik van modemusthaves, een walhalla voor de modeliefhebster.

Geef een reactie

