WEEKLY DAIRY

20121201-131801.jpg

20121201-131811.jpg

20121201-131825.jpg

20121201-131843.jpg

20121201-131850.jpg

20121201-131906.jpg

20121201-131919.jpg

Mijn week begon maandag met een bijeenkomst van communicatie net Zeeland in het Van der Valk hotel in Middelburg. In het kader van mijn opleiding en mijn toekomstige vak werd het aanbevolen om eens naar zo’n  bijeenkomst te gaan. Het was achteraf erg interessant, twee lezingen gehad, waarvan 1 van Joris Toonders, de oprichter en eigenaar van Yonego, een groeiend bedrijf in zoekmachine optimalisatie, zoekmachine adverteren, social media marketing etc. Na deze avond zijn we nog even ordinair een hapje gaan eten bij de McDonalds, altijd lekker😉.

Voor de rest was deze week eigenlijk een beetje saai, omdat ik me niet zo lekker voelde.. Volgens mij hebben meer mensen er last van en heerst het. Ik heb nog wel een leuk DIY-projectje gedaan met mijn op-marktplaats-gekochte spijkerjasje. Ik heb deze week iets te vaak broodjes Smos gehaald toen ik op school was maar ja ze zijn ook zo lekker!
Die zwarte coupe is alleen even om te kijken hoe het staat, die pruik had ik nog liggen van de carnaval😉. Leuk, maar ik word er te bleek van… Dus met carnaval haal ik hem wel weer uit de kast, dan kan het.

 

Geef een reactie

