EDITION SPECIAL COLLECTION BY ZARA

Ik schrijf niet zo vaak over mannenkleding, omdat ik aanneem dat dat niet het overgrote deel van mijn publiek is. Toch vond ik deze nieuwe collectie van ‘Edition’ van Zara zo mooi dat ik hem even online moest zetten. Voor alle vrouwen: als je man nog een mooi pak nodig heeft voor de kerst, of jij vindt dat hij een pak nodig heeft voor de kerst(!), ga dan eens shoppen bij de Zara. De pakken hebben een mooie belijning, zijn van een goede kwaliteit en mannen, vrouwen vinden een man in pak nu eenmaal aantrekkelijk😉. Bekijk het hele lookbook op de website van Zara en daar kun je de collectie ook meteen shoppen.

Geef een reactie

