HALLO MEVROUW, WAT IS UW LIEVELINGS BLOEM?

Tja, goeie vraag! Ik vind bepaalde bloemen wel mooier dan de andere, maar welke nou precies mijn absolute favoriet is? Hangt er vanaf wat de situatie is? Rozen zijn heel romantisch, tulpen doen me altijd aan de eerste heerlijke lentedagen denken en de alstroemeria, de lelie uit de Andes, past perfect bij het interieur. Het is natuurlijk altijd leuk om bloemen te krijgen van je vriend of man, dus begin eens over je lievelingsbloem dan snapt ie misschien de hint.  Gelukkig is er nu de lievelingsbloem site die me kan helpen. En wat voor een site!

Geholpen door een aantal smakelijk uitziende jongemannen, werd ik door een idyllische kas geleid. Die mogen best bij mij de tuin komen doen! Het duurde dan ook even voordat ik oog voor de bloemen had. Via een aantal muisklikken had ik binnen de kortste keren mijn lievelingsbloem gevonden, gepresenteerd door mijn favoriete jongen: toch de alstroemeria. Dus kom maar op met die bossen! Ben natuurlijk zwaar benieuwd wat jullie lievelingsbloem is?

Geef een reactie

