OUTFIT: GREEN SPARKS

20121118-132113.jpg

Vandaag een lekker glimmend outfitje. Toen ik de broek met de glitters zag liggen wist ik dat daar mijn naam op stond😉. Echt een toffe broek die je zowel casual kunt combineren, maar ook erg leuk is tijdens een avondje uit. De trui heb ik gekocht omdat ik steeds op zoek ben naar warme truien, maar het eigenlijk niet leuk vind om ze te kopen dus als ik er dan 1 koop moet ie wel een tof kleurtje hebben of een gave print. De schoenen heb ik bij spartoo gekocht en daarvan kan je er niet genoeg hebben vind ik. All stars kun je met zowat alles combineren en ze lopen heerlijk.

SWEATER – H&M DIVIDED
JEANS – H&M DIVIDED
BEANIE – SACHA
SHOES – CONVERSE at spartoo.nl

Geef een reactie

