DAY OF MY LIFE: ANTWERP

20121115-205918.jpg

outfitje passen bij River Island

20121115-205928.jpg

2 stuks uit de MMM for H&M collectie

20121115-205934.jpg

Super leuke Marc Jacobs hoesjes bij Princess Blue

20121115-205943.jpg

‘het’ jasje..

20121115-205951.jpg

De trui heb ik gekocht🙂

20121115-205959.jpg

20121115-210007.jpg

mijn oh-zo-foute-hoesje

20121115-210016.jpg

de dag afsluiten met een lekker gezond broodje

20121115-210033.jpg

Al mijn aankoopjes *bloos*

Vandaag ging ik een dagje shoppen in Antwerpen. Eigenlijk ging ik speciaal voor de collectie van Maison Martin Margiela for H&M, maar dat viel me een beetje tegen. Natuurlijk is het een hele mooie collectie, alleen ik vond de prijzen echt wat te hoog. De laarsjes vond ik echt geweldig maar 249 euro voor laarsjes van H&M, dat is me te veel. Dan koop ik er liever heel veel andere dingen voor. Ik heb wel een aantal dingen gepast en de leren jas vond ik ook heel mooi, alleen de jas viel heel klein (zag meer mensen zichzelf in een jas wurmen) en ik wist niet van te voren dat er ‘ventilatiegaten’ onder de armen zaten. Daar was de mouw open, en voor een jas die ik van plan was in de winter te gaan dragen is dat niet erg handig. Dus ben ik verder gaan shoppen bij River Island, Zara, Forever21, andere H&M en New Look en heb toch nog wel wat leuke dingen gevonden.
Bij Sacha vond ik de oversized beanie waar ik al even naar op zoek ben in een mooi herfstkleurtje, bij River Island vond ik mijn nieuwe Iphone cover die zo lelijk is dat ik hem mooi vind haha.
Bij H&M heb ik een groene sweater gekocht, een jeans met strass steentjes erop en een kort broekje met studs erop. Tussen de MMM for H&M collectie lag een gaaf boek over mode dus die heb ik ook meegenomen, die kan weer bij de rest van mijn mode-boeken. En als laatste heb ik bij Forever21 een grove zilverkleurige ketting gevonden. Ik wilde hem eigenlijk in het goud, maar die viel al uit elkaar toen ik de winkel uit liep dus heb ik een nieuwe gehaald, maar dan wel een zilveren.

Geef een reactie

