WEEKLY DAIRY

20121113-190615.jpg

drankje doen met mama

20121113-190622.jpg

‘ponytail’-day

20121113-190629.jpg

mooie bh van H&M

20121113-190642.jpg

jaja, het is echt herfst..

20121113-190727.jpg

koffie van de Hema blijft het lekkerst

20121113-190756.jpg

alweer 500 posts op Fashionjunky sinds ik op wordpress zit

20121114-125156.jpg

avondje uit met vriendinnen

20121114-125209.jpg

gekke aaron

20121114-125354.jpg

witte leren broek.. ja of nee?

Vorige week had ik tentamens dus het was eigenlijk vooral een week in de boeken gedoken zitten. Het tentamen waar ik het slechtste gevoel bij had heb ik gehaald met een 7.4! Dus dat geeft moed voor de andere twee. Deze week hebben we projectweek van school wat eigenlijk inhoud dat we vrij weinig doen. Dat vind ik niet erg, want dan kan ik mee een weekje op mijn blog richten en alles erom heen + dat ik nog steeds op zoek ben naar een afstudeerstage voor januari 2013 (tips zijn welkom!).
Gisteren ben ik na school even met mijn moeder naar Middelburg gegaan om wat te drinken. We vonden een leuk tentje waar we nog nooit eerder waren geweest. Achteraf bleek dat het eigenlijk meer een snackbar was dan een coffeebar, maar het was gezellig om te zitten. Ik heb bij H&M een witte (fake) leren broek gepast. Ik vond hem op zich wel mooi, maar weet eigenlijk niet goed hoe ik het moet combineren. Hebben jullie een idee? Een tijdje terug hadden ze hele mooie sleehakken helemaal in het wit bij H&M, die hadden er best mooi onder gestaan denk ik๐Ÿ˜‰. Donderdag ga ik naar de lancering van MMM for H&M in Antwerpen, dus misschien kan ik daar nog iets leuks shoppen om met de broek te matchen.

Bij H&M vond ik ook een mooie bh met steentjes, ik had hem al in het H&M magazine zien staan en dacht, die moet ik hebben! Toen ik hem paste viel hij eigenlijk best wel tegen. De maat die ik normaal heb viel me veel te klein en eigenlijk vond ik de pasvorm ook niet zo mooi. Wel jammer, want als je hem zo ziet hangen is het een plaatje.

Geef een reactie

