SHINE LIKE A DIAMOND

Als je een redelijk saaie outfit hebt en je weet niet hoe je het op moet pimpen, dan moet je zeker eens een kijkje nemen tussen alle accessoire collecties van dit seizoen. Bij H&M had ik al een aantal hele mooie statement-kettingen gespot en ik wist dat Zara ook altijd prachtige stukken heeft, die vaak iets prijziger zijn, maar wel goed van kwaliteit. Bij River Island vond ik een aantal juweeltjes, maar ze hebben bijvoorbeeld ook veel body jewelry, dit zijn sieraden voor bijvoorbeeld over je hele schouder of aan je been. Misschien leuk om hier later nog eens een artikel aan te wijden. Modemusthaves is ook een van mijn favoriete websites waar ik dagelijks op kijk of er nog nieuwe dingen binnen zijn. Zij verkopen voornamelijk look-a-likes van duurdere designerproducten. Hun assortiment is sinds kort ook aangevuld met een aantal hele mooie statement kettingen. Zeker de moeite waard om eens te bekijken!

Geef een reactie

