DAIRY: CONTACTA 2012

20121108-095602.jpg

20121108-095609.jpg

Gisteren was ik op de Contacta in Goes zoals ik al eerder vertelde, om te kijken voor een afstudeerstage. Er stonden veel bedrijven, maar veel daarvan waren in de techniek en dat trekt me nou niet direct😉. Toch heb ik er wel wat goede contacten op kunnen doen en wie weet rolt daar nog een stageplaats uit.

Bij de stand van de Rabobank kon je betalen met de minitix chip die de chipknip zal gaan vervangen, je hebt dan een Minitix account gekoppeld aan de chip waar je max. €150,- per maand op kunt zetten en zo makkelijk kleine bedragen kunt betalen.
Je hebt dan een account gekoppeld aan je Rabobank-App waar je ook bij verschillende bedrijven gewoon via je app betellingen kunt plaatsen zoals een drankje bij een aangesloten restaurant. Hierbij is er dus alleen nog iemand nodig die je bestelling komt brengen, maar niemand meer om je bestelling op te nemen. Ik vind het erg handig en ga het zeker proberen.

Foto’s: Chris Platteeuw

Geef een reactie

