WHITE & MINIMALIST

“A minimalist wears his or her favorite clothes and nothing else.”

Minimalisme, in kleding, architectuur en design. Het inspireert en intrigeert me altijd, maar zelf ben ik er niet goed in. Ik ben chaotisch van mezelf en ik pak al snel naar kleur en print. Toch vind ik het bewonderenswaardig hoe sommige bloggers een perfect gestylde (minimalistische) garderobe hebben en hun outfits hier ook mee matchen.

Het lijkt me geweldig om een minimaal en simplistisch interieur te hebben later waarbij er geen rommel is, geen drukte, maar dat je interieur zorgt voor rust. Zoals een van de voorbeelden hierboven. Toch denk ik dat dat voor mij met mijn vele spullen en kleding bijna onmogelijk is, maar ach het is het proberen waard vind ik.

Wat vinden jullie van minimalisme? Zou je een garderobe kunnen hebben met bijvoorbeeld alleen maar witte, zwarte en grijze kleren? Of heb jij misschien een interieur zoals bovenstaande?

One thought on “WHITE & MINIMALIST

Geef een reactie

