WEEKLY DAIRY

20121106-153750.jpg

avondje uit met vriendinnen naar Riva

20121106-153814.jpg

Cadeautje van Grazia

20121106-153825.jpg

Nieuwe limited edition Absolut Vodka bottle

20121106-153837.jpg

Tony Chocolonely op school

20121106-153849.jpg

M’n huisdiertje

20121106-153912.jpg

Ik heb m’n hairextensions gestijld

20121106-153933.jpg

Tja, wat moet ik eens aandoen.. altijd ’n drama..

Tony Chocolonely is echt mijn favoriete chocolade en nu hadden ze in de bookshop op school nieuwe smaken van het merk. Een van de repen had karamelsmaak met stukjes zout erin?! Ik dacht meteen ‘WTF’, maar heb het toch maar eens geproefd en het was echt heerlijk, echt een aanrader! Bij de drankzaak waar ik werk hadden ze deze nieuwe Limited edition Absolut flessen, ik spaar die al vanaf dat ik 16 ben ofzo en heb er goede en slechte herinneringen aan samen met mijn vriendinnen😉. Maar dit is er weer eentje om aan de collectie toe te voegen.
Een cadeautje van Grazia.. ja een heel leuk tasje, maar de negatieve kant is dat Grazia stopt met de Grazia insiders omdat ze er niet genoeg tijd en moeite in kunnen stoppen. Wel eerlijk natuurlijk, maar ik vind het wel jammer. Toch vind ik het wel leuk dat ik mee heb kunnen doen aan dit concept.
M’n extensions heb ik eens gestyled voor een andere look en dit vind ik ook wel leuk, alleen zijn de krullen of slagen erin misschien wat natuurlijker. Afgelopen weekend ben ik met mijn vriendinnen naar HEAT gegaan in club Riva, Destelbergen. Dat was weer een leuk avondje en natuurlijk is het altijd weer een drama wat ik aan moet doen, maar het is gelukt😉.

2 thoughts on “WEEKLY DAIRY

Geef een reactie

