OUTFIT: RAINY DAY

BLOUSE – H&M
SWEATER – CHICY
JEANS – CHEAP MONDAY
SNEAKERS – MARC BY MARC JACOBS

Gisteren waren mijn nieuwe Marc Jacobs sneakers binnen zoals je al in mijn vorige post kon zien. En dan heb ik maar meteen een outfitpost ermee gemaakt. Het was aan het regenen toen ik de foto’s maakte dus ze zijn niet super geworden, maar het staat erop🙂. Mijn Chicy sweater heb ik gecombineerd met een blousje eronder, want het wordt steeds kouder en ik vind het eigenlijk steeds moeilijker om dingen leuk te combineren. Het praktische gedeelte wordt iets belangrijker, als het maar warm is😉.

Geef een reactie

