NEW IN: MARC BY MARC JACOBS SNEAKERS

20121031-184352.jpg

Vandaag lag ik zowat onder de brievenbus om mijn pakketje van spartoo te ontvangen, want mijn Marc by Marc Jacobs sneakers kwamen vandaag! De service van spartoo is ook altijd super, heb mijn schoenen altijd binnen 4 a 5 dagen binnen. En dit zijn ze dus, mijn Marc Jacobs sneaker wedges. Ze zitten echt heerlijk en ik ben blij dat ik ze aan mijn schoenencollectie mag toevoegen. Ik had al een aantal sneaker wedges, maar allemaal waren ze het net niet. Ik heb er nog twee paar die ik waarschijnlijk te koop ga zetten dus mocht je geïnteresseerd zijn, houdt de website en mijn facebookpagina even in de gaten. Deze sneakers waren er ook in het groen, ook mooi, maar deze zwarte zijn toch iets minder trendgevoelig en kan ik langer dragen.

 

Geef een reactie

