MY FAVORITES OF MMM FOR H&M

Leren jack

Clutch

Sweater

Booties

Een deel van de collectie van Maison Martin Margiela voor H&M vind ik mooi, maar niet voor in mijn eigen kledingkast. Toch zijn er wel een aantal stukken die ik prachtig vind en die wel goed in mijn garderobe zouden passen. Het leren jack is een prachtig, alleen waarschijnlijk wel als kunstobject in mijn kamer. De laarsjes met de doorzichtige hak vind ik echt geweldig, die zou ik graag willen dragen.

Wat zouden jullie willen hebben van de collectie en wat vinden jullie ervan?

Geef een reactie

